تاییدیه اساتید برتر در مورد کتاب اینستاپول
استاد عزیز دکتر سعید وفائی، مربی فروش
دنیای امروز دیگر شباهتی به گذشته ندارد، سرعت تغییرات آنچنان بالا رفته است که اگر خودمان را از دانش روز محروم کنیم؛ بلاشک در فضای کسبوکار محکوم به فنا خواهیم بود، زمانی فقط کسبوکارهای بزرگ توان تبلیغات کلان و عرضهی خود به تعداد بالایی از مشتریان بالقوه را داشتند؛ اما امروزه هرکسی با هر کسبوکاری میتواند با استفاده از اینترنت و شبکههای اجتماعی و کمترین هزینه پیامش را به تعداد زیادی از افراد برساند، کتاب اینستاپول که توسط خانم مهندس سارا ترابی به رشتهی تحریر درآمده است، میتواند راهگشای کسانی باشد که قصد موجسواری روی فرصتهای موجود داشته و میخواهند نهایت بهرهبرداری را از شبکههای اجتماعی بخصوص اینستاگرام داشته باشند.
سعید وفائی بنیانگذار موفقیت بدون معطلی
استاد عزیز دکتر داریوش سنقری، روانشناسی شخصیت
کتاب فوقالعاده شما را خانم سارا ترابی عزیز دیدم، خیلی به شما تبریک میگویم، خصوصاً من که تیپ شخصیتی شما را میشناسم که ENFP هستید؛ خیلی خوب میدانم آنقدر متمرکز شدن و وارد اینهمه جزییات شدن چقدر سخت و دشوار هست که آن را به بهترین شکل ممکن انجام دادهاید، ازنظر من کتاب شما یک راهنمایی استفاده یا User Manual کامل به زبان فارسی که یک ایرانی میتواند قدمبهقدم یک اکانت یا حساب اینستاگرام را از ابتدا راهاندازی کند و به درآمد برسد، این کتاب واقعاً برای این منظور فوقالعاده است.
دکتر داریوش سنقری
استاد عزیز دکتر علیرضا سلیمی، کوچ بین الملل
خدایا شکرت که جوانان هوشمند و مستعد کشورم با تمرکز بر تکنولوژیهای نوین و پیشرفته، زنگ آگاهی و هشدار رهایی از غفلت را به صدا درآوردهاند. بیشک فضای مجازی و کسب آگاهی، مهارت و تجربه در این زمینه از ضرورتهای زندگی موفق در عصر حاضر هست، لذا با مطالعه کتاب اینستاپول، متوجه خیلی از نکات شدم که خود من هم به آنها توجه نکرده بودم، به ارزش بالای این اثر پی بردم و به شکرانه این موهبتی که رزق من شده وظیفه دانستم ضمن سپاسگزاری از سرکار خانم سارا ترابی در آماده کردن این کتاب پرمحتوا و کاربردی، مطالعه کتاب اینستاپول و استفاده از مطالب آن را به همه همنوعانم که قصد رشد و پیشرفت با سرعت تغییرات جهانی را دارند توصیه و تأکید نمایم، با سپاس از خدای مهربان که اسباب رشد و آگاهی ما را به زیبایی فراهم نموده است.
علیرضا سلیمی شاگرد همیشگی عرصه علم و آموزش
استاد عزیز دکتر احمد نوری، متخصص nlp
من از نزدیک شاهد تلاشهای شبانهروزی سارا ترابی بودم و هستم و میدانم او چقدر برای رشد شخصی و تخصصی خودش وقت و انرژی و هزینه کرده و میدانم این کتاب حاصل مطالعه چند کتاب یا یک تحقیق کوچک از سایتهای رایگان نیست، این کتاب بیشتر شبیه یک عصاره هست یک نوشدارو که میتواند کسبوکار شما را متحول نماید، لطفاً طوری این کتاب را مطالعه کنید که گویی زندگی شما به آن بستگی دارد.
دکتر احمد نوری، متخصص nlp
استاد عزیز، دکتر حسین شیرمحمدی
سرکار خانم سارا ترابی بهعنوان یک دیجیتالمارکتر و اینستاگرامر حرفهای در کتاب ارزشمند خود با عنوان «اینستاپول» به تمام نکات و ترفندهای موردنیاز صاحبان کسبوکار در اینستاگرام پرداختهاند. این کتاب، تمرین محور، دقیق، غنی و نتیجهگرا هست. مطالعه این اثر ارزشمند را به همه علاقهمندان به کسبوکارهای اینترنتی توصیه میکنم.
دکتر حسین شیرمحمدی، نویسنده و مترجم ۱۳ عنوان کتاب
ضرورت کسب و کار اینترنتی
بیل گیتس ( موسس و مدیرعامل مایکروسافت ) :
اگر کسب و کارتان در اینترنت نیست یعنی کسب و کاری ندارید
باید در اینترنت دیده شوید تا برند شوید
برندی، برنده است که در فضای مجازی بگوید من هستم
برای موفقیت در کسبوکار، استفاده از اینستاگرام دیگر یک مزیت و انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
چرا کتاب اینستاپول؟
در کتاب اینستاپول که با عشق برای خدمت و پیشرفت کسبوکارها نوشتهام، تلفیقی از علم، عمل، هنر و تجربههایم است، تمام مباحث با جزئیات، بهصورت کامل توضیح دادهشده و بهصورت تمرین محور با مثال، شکل، نکته، ترفند و تکنیکهای مهم است
این کتاب برای تمام کسانی که کسبوکار و ایدهای ندارند، دوست دارند کارآفرینی و کسبوکار اینترنتی خود را شروع کنند، مدیران، مدرسین و اساتید، کارمندان و کسانی که میخواهند شغل دوم داشته باشند، یا حتی پیج اینستاگرام دارند ولی اصول و قوانین اینستاگرام را آموزش ندیدهاند و فروش بالا ندارند، مناسب است.
شما با خواندن و اجرایی کردن آموزههای کتاب اینستاپول، میتوانید از علاقه و تخصصتان و مشخص کردن نوع خدمات و محصولات، پیج اینستاگرام کسبوکارتان را راهاندازی کرده و توسعه بدهید تا طعم لذیذ برند شدن و درآمدزایی از اینترنت و اینستاگرام را بچشید.
گزیده ای از کتاب اینستاپول
اینستاگرام یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی بهخصوص در ایران است که همه نوع طیف سنی در آن فعالیت دارند، اکنون یک میلیارد کاربر جهانی و در ایران نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.
کدام فروشگاه یا حتی خیابانی را میشناسید که روزانه ۵۰ میلیون نفر وارد آن شوند؟
پس بازاریابی و دیده شدن درجایی که این تعداد افراد در آن وجود دارند قطعاً راحتتر و به فروش منجر میشود لازمه موفقیت هر کسبوکاری وجود یک نیاز در آن بازار است؛ و برای موفقیت در اینستاگرام باید بتوانید اصول و استراتژی آن را یاد بگیرید و بر اساس نیاز مخاطب تولید محتوا انجام بدهید
مزایای کسبوکارهای اینترنتی و اینستاگرامی:
- هزینههای کم نسبت به کسبوکارهای فیزیکی
- عدم نیاز به مکان خاص و فیزیکی
- عدم نیاز به مجوزهای خاص برای شروع به کار
- امکان اتومات و خودکارسازی (نیاز به فعالیت و وقت گذاری ۲۴ ساعته نیست)
- امکان شروع بهعنوان شغل دوم
- در دسترس بودن از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور و عدم محدودیت در دیده شدن و فروش
مزیت و هدف از حضور در اینستاگرام:
- یکی از مزیتهای اینستاگرام این است که شما میتوانید مشتریان احتمالی شهر یا محله خود را نیز هدف بگیرید که این برای کسبوکارهای محلی یک مزیت و دلیل بازاریابی در اینستاگرام است.
- از دیگر مزیتهای اینستاگرام این است که میتوانید حلقهای از مخاطبان هدف داشته باشید، حلقه را گسترش دهید، ارتباط بهتری با آنها داشته باشید و چهره موردنظر از برندتان را به مخاطبان و مشتریان نشان دهید.
- یکی از بهترین شبکههای اجتماعی برای نمایش فرهنگ کاری کسبوکارتان، نشر محتوای ویروسی، افزایش آگاهی از برند که باعث افزایش فروش خدمات و محصولات، ترافیک و بازدید وبسایت است. تنها کافی است، کمی بررسی کنید و باهدف و استراتژی مشخص پا به این شبکه اجتماعی بگذارید.
تعهدنامه:
من سارا ترابی قول میدهم در این کتاب هر آنچه خودم هزینه کردم، آموزش دیدم، مطالعه کردم، یاد گرفتم، تجربه کسب کردم را به شما عزیزان آموزش دادهام و شما هم قول بدهید که این کتاب را تا آخر بخوانید و بلافاصله تمرینات را اجرا کنید، بعد شاهد تغییرات در خودتان و کسبوکارتان و درآمدزایی از اینستاگرام میشوید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.